2012. augusztus 12., vasárnap

1. Fejezet


Nicole szemszöge:
  Futottam – futottam, mert nagy hírem volt a lányok számára, de útközben mikor ránéztem az órámra láttam, hogy már el is késtem az próbáról.
-           -   A francba már megint – mondogattam magamban.

Mikor odaértem, hirtelen berontottam a táncterembe, amire a többiek megijedtek. Már át voltak öltözve és beszélgettek.
-           Nicole! Már megint késtél! – kiabálta Sarah.
-           Jól van, bocsi. De okkal késtem – mondtam.
-           Mégis mi az okod rá? – kérdezte Lucy.
-           Nagy hírem van! Olvasgattam a neten mindenféléről és találtam egy nagyszerű lehetőséget – meséltem izgatottan.
-           Mit? Mondd már! – kiáltották kórusban.
-           Felmentem az ABDC (America’s Best Dance Crew)  honlapjára és a következő évadba lehet jelentkezni. Arra gondoltam, hogy jelentkezhetnénk.
-           Oké, de  mikor lesz? – tette fel a kérdést Sophie.
-           Jövő héten lesz a válogató LA-ben.
-           Mi van??? – döbbentek le a mindannyian.
-           Engem úgy sem engednének el… - szomorodott el Kate.
-           Szerintem ez nagyszerű ötlet!! – kiáltotta Sarah.
-           Már csak a szüleinkkel kell megbeszélni. Ja amúgy már le is adtam a jelentkezést. – mondtam.
-           Oké, most akkor kezdjük el az edzést és majd este megbeszéljük – szólt ránk Vicky.

2 óra alatt le is tudtuk a táncpróbát és gyorsan mindenki hazasietett. Engem nagy nehezen elengedtek, majd rögtön géphez ültem, hogy elmesélhessem a lányoknak a jó hírt. Egyenlőre csak Sarah és Vicky volt fenn Skype-on. Egyből konferencia beszélgetést kezdeményeztem.
-           Engem elengedtek!!! – kiabálta bele a kamerába Vicky köszönés nélkül.
-           Engem is – vágtuk rá egyszerre Sarah-val.
-           Többiekről tudtok valamit? – kérdeztem.
-          Nem. – húzta el a száját a félig kínai barátnőm.
-          Várjatok egy pillanatot, felhívom őket – állt fel a gép elől Sarah. Nem telt el 2 perc sem és visszajött. – Kate-et és Sophie-t nem engedték el de Lucy-t igen.
-         Ezt nem hiszem el.. – puffogtam. Eközben Vicky is káromkodott egy sort (de ezt inkább nem írom le). – Sürgősen találkozzunk a Starbucks-ban. Írok üzit a többieknek.
-           Rendben. 6-kor ott találkozunk – mondta Vicky. Mind a hárman kijelentkeztünk. Írtam egy-egy SMS-t a másik három barátnőmnek, hogy mikor és hol találkozunk.

Szóltam anyáéknak, hogy elmegyek, felhúztam a cipőmet és már rohantam is. Mikor beléptem a kávézóba, láttam, hogy a csapattársaim közül még senki nincs itt. Lefoglaltam az egyik sarokban lévő asztalt. Nem sokkal később belépett az ajtón Sarah és Sophie, de láttam az utóbbin, hogy eléggé el van keseredve. Intettem nekik jelezvén, hogy jöjjenek oda hozzám.
-           Sziasztok! – álltam fel és megöleltem mindkettőt.
-           Helló – köszöntek egyszerre.
-           Többiek? – kérdezte Sarah.
-           Ott jönnek – mutatott Sophie az üvegajtó irányába. Bejöttek és egyből odajöttek hozzánk. Rendeltünk, majd elkezdtünk beszélni a dologról.
-           Mit csináljunk? – érdeklődött Lucy.
-           Nem tudom – húztam el a számat.
-           Hát ez elég ritka tőled – röhögött Sarah, mire mindenki felnevetett.
-           Engem csak akkor engednének el, ha van felnőtt felügyelet – mesélte Sophie.
-           Velem is ugyan ez van – vágta rá Kate.
-           Mi lenne, ha Jessy, az edzőnk velünk jönne? – vetette fel az ötletet Vicky, mire a két lány összenézett.
-           Rendben akkor felhívom anyáékat – jelentette ki Kate.
-           Én is ezt teszem – mondta Sophie, mire felálltak mind a ketten. Pár perc múlva visszajöttek széles mosollyal a szájukon. - Elengedtek! – sikítozott örömében Sophie, mire az egész kávézó idenézett.
-           Jaj, de jóó! – álltunk fel mindannyian és megöleltük őt.
-           És veled mi van, Kate? – kérdeztem.
-           Engem is – kiáltott fel.
-           Ááááááá – kezdett bele mindenki. Kicsit sem néztek hülyének minket az emberek, de ez nem zavart.
-           Most már csak egy baj van.. – lombozott le minket Sarah. – Erről az egészről Jessy nem is tud.
-           Hívjuk fel – ajánlotta fel Lucy. Előkaptam a telefonom és tárcsáztam a számát.
-           Szia! – köszönt az edző. Kihangosítottam és egyszerre szóltunk bele:
-           Sziaaa Jessy!
-           Jaj, sziasztok lányok!
-           Lehetne egy kérdésünk? – kérdezte Vicky.
-           Persze.
-           Tegyük fel, hogy szerepelhetnénk az ABDC-ben. És te elkísérnél minket?? – tette fel a kérdést Sarah.
-           Hmmmm…. Igen! – kiáltotta boldogan.
-           Akkor kösd fel a gatyád, mert jövő héten indulunk! – mondtam.
-           Tényleg? Ez nagyszerű! Akkor holnap az edzésen megbeszéljük a részleteket. Most mennem kell. Sziasztok – köszönt el Jessy. Letette a telefont, mire mi hangos sikítozásban törtünk ki. Közben Sophie felmászott az asztalra és elkiáltotta magát:
-           Emberek, már most büszkék lehettek ránk, mert mi leszünk Amreika következő legjobb tánccsapata!
-           Kisasszony, kérem szálljon le az asztalról! – szólt rá az egyik pincér.
-           Inkább menjünk innen – suttogta Sophie, miközben leszállt az  asztalról. Mi csak nevettünk rajta. Fizetés után távoztunk a kávézóból.
-           Tényleg lányok nem alszotok nálunk? – vetette fel az ötletet Sarah.
-           Ez egy tök király ötlet – mondta Kate.
-           Legalább megbeszélhetnénk a jövő hetet – vágta rá Nicole.
-           Menjünk haza a cuccainkért és ott találkozunk – szólt Vicky.
*

Mikor odaértünk Sarah-ékhoz mosolyogva fogadott minket az ajtóban. Bementünk a szobájába és dumálni kezdtünk.
-           Húú, én már annyira izgatott vagyok a jövő hét miatt és már mindjárt itt is van. – tapsikolt örömében Sophie.
-           Menjünk fel a netre és rendeljük meg a repülőjegyeket – mondta Lucy.
-           És írjunk egy listát, hogy mit viszünk az útra – ajánlottam fel. Sarah elővette a laptopját és a repülőjegyek után kutatott, míg mi elővettünk egy lapot és Sophie írni kezdte a listát a csomagokról.
-           Vigyünk rágcsát és üdítőt az útra – kiáltott fel Kate.
-           De nem lehet ételt és üdítőt vinni a gépre – oktatta ki Vicky.
-           Jól van, na. Én még nem is ültem repülőgépen. – vágta be a durcát Kate.
-           Vigyünk újságokat és körömlakkokat is – vetette fel Sarah.
-           Ez jó ötlet! – helyeselt Sophie. Még egy ideig írtuk a listát, majd órákig beszélgettünk, azután lefeküdtünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése