2012. augusztus 12., vasárnap

2. Fejezet

Sarah szemszöge:
Nagyon gyorsan eltelt ez a hét és ma már indulnunk is kellett LA.-be. Reggel már 7-kor fel kellett kelnünk, hogy 8-ra kiérjünk a reptérre. Az indulás előtt 2 órával már becsekkoltunk. 1 óra múlva indul a repülő és Nicole még mindig sehol. Nem hiszem el, hogy most is késik.. Mikor felszálltunk volna a gépre megláttunk egy felénk futó alakot. Ahogy közeledett felismertük. Nicole volt az.
- Ez hihetetlen, hogy megint késtél.. Szerencséd, hogy még nem szálltunk fel – kiabáltam le Nicole fejét.
- Bocsi elaludtam – védte magát.
- Ez nem kifogás – cseszte le Sophie.
- Szálljunk már fel! – türelmetlenkedett Lucy. Megfogtuk a táskáinkat és elindultunk a gépre. Elfoglaltuk a helyünket és perceken belül LA. felé repültünk.
*

7 óra múlva el is foglaltuk a szállásunkat. 9 óra volt. Gyorsan mindenki lefürdött és átöltöztünk az egyen szerkónkba, ami egy fehér trikóból, egy fekete csőnadrágból, Vlado-s kék sapkából és kék magasszárú cipőből állt. Megcsináltuk a hajunkat és indultunk is. 11-re mentünk. Igaz, hogy korán, de így sem mi voltunk a legelsők. Mikor odaértünk személyesen kitöltöttünk egy űrlapot. Várnunk kellett több mint 2 órát, addig többször is elpróbáltuk a koreográfiánkat. Jessy nagyon segítőkész volt és bíztatott minket. Már csak egy csapat volt előttünk. A színfalak mögött volt egy kis TV, amin láttunk a fellépésüket.
- Ők nagyon jók – pánikolt Vicky.
- De ti jobbak lesztek – bíztatott minket Jessy.
- Reméljük – kapcsolódott be a beszélgetésbe Nicole.
Az előttünk lévő csapat bejutott az élő show-ba. Emelt fővel jöttek ki. Kicsit beképzeltnek tűntek. Az egyik csaj odajött hozzánk és így szólt:
- Ezt próbáljátok felülmúlni! – dobta hátra a haját.
- Nem próbáljuk, hanem meg is fogjuk csinálni – válaszoltam.
- Kötve hiszem. A kinézetetekből megállapítom, hogy bénák vagytok..
- Igen? Na akkor ezt figyeld! – mondta Kate és az én vezetésemmel felvonultunk a színpadra.
- Sziasztok! Mi a nevetek? – köszöntött minket Lil Mama az egyik zsűritag.
- Helló. A mi nevünk a The Sniffers.
- Rendben. Akkor kezdjetek bele – mondta D-Trix. Elindították a zenét, mi meg táncolni kezdtünk. Minden lépésünk tökéletesen és egyszerre ment. A végén mindenki állva tapsolt nekünk.
- Hűű szóhoz sem jutok – szólt JC Chasez, majd folytatta. – Nekem nagyon tetszettetek, bár látszik rajtatok, hogy fiatalok vagytok, de ezután ti is beállhattok a legfiatalabb csapatok közé, mint az ICONic Boyz és a 8 Flavahz.
- Egyetértek JC-vel, lehettek annyira jók, mint az ICONic Boyz. Szívesen látnálak titeket a döntőben is. Mennyi idősek is vagytok? – kérdezte Lil Mama.
- 13-14 – felelte Kate.
- Nos akkor szavazzunk – vetette fel D-Trix.
- Én igennel szavazok – mosolygott az egyetlen női zsűritag.
- Csatlakozom – vágta rá D-Trix.
- Háát.. Tényleg vagytok annyira jók, tehát én is igennel szavazok – mondta JC.
- Áááááá köszönjük – sikítoztunk. Lerohantunk a színpadról és döbben találtuk az ellenséges csapatot.
- Ezt nektek – vágta az arcukba Lucy. Továbbra is csak döbbent arcokat láttunk. Megszólalni sem bírtak. Odafutott hozzánk Jessy és mindannyiunkat megölelt.
- Nagyon ügyesek voltatok! – hangzott az edzőnk szájából. Boldogan mentünk ki az épületből.
*

Egész hétvégén ünnepeltünk. Hétfőn bementünk a kapott táncterembe és közösen megnéztük az iPad-en a videó üzenetet, amit kaptunk Justin Bieber-től kaptunk.
- Szisztok ! Gratulálok, hogy bejutottatok az első fordulóba! A ti számotok a legújabb dalom a „As long as you love me”. Sok sikert hozzá!
Bele is kezdtünk a munkálatokba. 3 óra múlva kész volt a fél tánc. Ezután elmentünk körbenézni a városban. Persze Jessy-nek is el kellett jönnie. Így teltek a napjaink egészen szombatig, az első élő show napjáig.

Reggel mikor felkeltünk, már nagyon izgatottak voltunk. A főpróba eléggé nehezen ment, mert nem mozogtunk egyszerre, de ez lehet, hogy az izgatottság miatt volt. Mikor a próbánk felénél tartottunk betoppant egy csapat srác. Rögtön felismertük, hogy kik azok. Ők voltak az ICONic Boyz. Ahogy Kate meglátta őket rögtön elájult. Ezt meglátták a fiúk és Mikey rögtön odarohant hozzá.
- Mondd, jól vagy? – kérdezte aggódva. – Gyorsan hozzatok neki vizet!
- Majd én hozok! – mondtam. És elrohantam. Mikor visszaértem már ébredezett.
- Jól vagy?? – ismételte.
- Igen, köszi – szólt Kate kábultan.
- Ó, már kezdtem megijedni!
E mondat után „húúú”-zni kezdtünk, mire mindketten elpirultak.
- Amúgy srácok ti mit kerestek itt? – érdeklődött Nicole.
- Csak gondoltuk megnézzük az újoncokat – röhögött Madison.
- Milyen kár, hogy azt mondták vagyunk olyan jók, mint ti! – vágtam rá.
- Akkor mutassátok meg, hogy tényleg jók vagytok – csapta össze a tenyerét Nick. Ezután felmentünk a színpadra és elindult a dalunk, és ezúttal minden tökéletesen ment. A fiúknak szó szerint tátva maradt a szájuk. Miután lejöttünk a színpadról, Vinny így szólt:
- Na jó, inkább nem szólunk semmit….
- Jobb is – mondta Sophie.
- 10 perc szünet lányok – szólt Jessy. Leültünk a színpad szélére, a srácok pedig odajöttek hozzánk.
- Sarah vagy ugye? – ült le mellém Nick.
- Ahha – vágtam rá közömbösen.
- Tök jól táncoltatok – dicsért meg miket.
- Ó, köszönjük, de ti sem vagytok semmik.
Közben Nicole odaszólt Vinny-nek:
- Vinny, te újra a csapatban vagy?
- Ja – válaszolt.
- Hűű, meggyőző válasz – szólt oda neki Sophie.
- Hogy- hogy? – hagyta figyelmen kívül Nicole.
- Hát, hiányzott a csapat – magyarázta Vinny.
- És mi lesz a tanítással? – kérdezte Lucy.
- Az is belefér az időmbe.
- Este a show után nem megyünk el pizzázni? – vetette fel Thomas.
- És Madison fizetne – nevetett Mikey.
- Álmaidban – szólt vissza Madison.
- Tőlem mehetünk – mondta Vicky.
- És Jessy is jöhet velünk? – tette fel a kérdést Kate.
- Inkább ne! – vágta rá Louis.
- Oké, majd elintézzük – legyintett Nicole. – Majd leszervezünk neki egy randit.
- Te nem vagy normális – röhögtem fel.
- Fiúk, ha megbocsájtotok a lányoknak próbálniuk kéne – lépett oda hozzánk Jessy.
- Nem maradhatnának? – mosolygott Mikey-re Kate.
- Tőlem – vonta meg a vállát.
Fél óra múlva már szabadulhattunk is a próbáról és belekezdtünk az esti show készületeibe a fiúk segítségével. A készülődés közben találkoztunk egy stylist-tal aki odaadta a ruháinkat amiből választhattunk. Miután végeztünk a ruhapróbával már csak 45 percünk maradt a műsorig. Ezután rohantunk sminkeshez és fodrászhoz. Mikor végeztünk a fiúk sok sikert kívántak és beültek a nézőtérre.

Elindult a show és rögtön egy közös tánccal indítottunk a többi ellenfelünkkel. Elsőként a legfőbb ellenségünk lépett fel a: Pretty Dancers. Mi szerencsére utolsóként léptünk színpadra. A nézőtéren láttuk, hogy a srácok mennyire szorítanak értünk. Mikor véget ért a táncunk a fiúk állva tapsoltak és kiabáltak. Miután lejöttünk a színpadról Jessy egy büszke mosollyal fogadott minket.
- Nagyon ügyesek voltatok, büszke vagyok rátok – ujjongott.
- Szép volt lányok! – jött oda hozzánk egy másik csapat.
- Köszi, ti is jók voltatok. – válaszoltuk.
- Amúgy mi vagyunk a „The Lightning”, és a nevem Josh, a többiek : Ed, Will, Liam, Brandon, Dan és Sean.
- Ők itt Kate, Nicole, Lucy, Sophie, Vicky és ő az edzőnk Jessy, én pedig Sarah vagyok. Igazán örültünk – mondtam.
- Mi is, sok sikert a továbbiakhoz – mosolygott.
- Siessetek, mindjárt kezdődik az eredményhirdetés – jött oda hozzánk az egyik rendező. Ahogy szólítottak kimentünk a színpadra és hatalmas taps fogadott minket. Az a 7 lüke pedig kiabálta a nevünket, mire mi nevetve integettünk a közönségnek. A csapatok egymás mellé álltak és izgatottan várták az eredményt. A műsorvezető Mario Lopez felsorolta a továbbjutók nevét. A mi csapatnevünket harmadikként mondtak. Nagy megkönnyebbülés volt. Sikítozva ugráltunk az örömtől. Boldogan rohantunk le a színfalak mögé. Ott megvártuk az eredményhirdetés végét, miután mindenki gratulált mindenkinek. A show után a fiúk üvöltözve ugrottak a nyakunkba.
- Tudtam, hogy megcsináljátok! – ölelt meg Nick.
- Ügyesek voltatok – ugrott Mikey Kate nyakába. Mikey meglepően hosszú ideig ölelte. Azt hittük, hogy el sem fogja engedni.
- Akkor indulunk? – kérdezte Jason.
- Pillanat csak még átöltözünk és lemossuk a sminket. 10 perc múlva itt találkozunk – szólt Vicky.
- Oks itt várunk benneteket – vágta rá Louis. Gyorsan bementünk az öltözőnkbe és lemostuk a sminket. Átöltöztünk egy kényelmes ruhába és visszasiettünk a srácokhoz.
- Hú ez pontos volt – mondta Mad.
- Gyakorlat teszi a mestert – dobta hátra a haját Sophie.
- Túl gyakran kell átöltöznünk túl gyorsan – sóhajtott Nicole.
- Főleg neked – nevettem.
- Miért? – érdeklődött Vinny.
- Mert mindig késik – forgatta a szemét Kate.
- Na akkor megyünk? – tette fel a kérdést Thomas.
- Bocsi lányok, ma magatokra kell, hogy hagyjalak benneteket, mert randim van – jött zavarba Jessy.
- Nem baj, mert a srácokkal leszünk – magyarázta Lucy.
- Kérlek fiúk vigyázzatok a lányaimra!
- Természetesen – mosolyogott Nick.
- Na akkor megyek. Sziasztok!
- Szia – köszöntünk kórusban.

Elindultunk a pizzázóba és 10 perc múlva már ott is voltunk.
-          Ez a kedvenc pizzázónk – magyarázta Mikey, mikor beléptünk.
-          Szép – nézett körbe Sophie.
-          Cső srácok! – jött oda egy 20 év körüli srác.
-          Helló! – köszöntek oda.
-          Lányok ő itt a pizzázó tulaja, Dave – mutatta be nekünk Jason. – Dave, ők itt a The Sniffers. Sophie, Lucy, Kate, Vicky, Nicole és Sarah – mutatott egyesével ránk.
-          Szia – mondtuk majdnem egyszerre.
-          Sziasztok. Idevalósiak vagytok? – kérdezte.
-          Nem, Magyarországról jöttünk – felelte Lucy.
-          Tényleg? – nézett ránk az összes srác.
-          Ja – válaszoltam közömbösen.
-          Az akcentusotokból nem látszik – mondta még mindig meglepetten Nick. Leültünk két 6 személyes asztalhoz és odahúztunk egy széket. Rendeltünk 4 óriási pizzát és megettük.
-          Nem csinálunk képeket? – vetette fel az ötletet Thomas.
-          Tőlem – vonta meg a vállát Kate. Készítettünk pár csoport képet, majd mindenki mindenkivel. Velem Nick csinálta a legtöbb képet. Az egyiket ki is tettem háttérképemnek.
-          Nem megyünk el sétálni? – kérdezte Madison.
-          Menjünk – vágta rá Nicole, miközben felálltunk az asztaltól és elindultunk ki a pizzázóból. Sétálgatás közben mikor Nick-kel beszélgettem egyszer csak meghallottam, hogy Mikey mit kérdez Kate-től:
-          Holnap nem megyünk el ketten valahova?
-          De. Ez nagyon jó ötlet! – mosolygott Kate.
„Úúúú itt lesz valami” – gondoltam. Miközben agyaltam megszakította a gondolat menetemet, hogy Nick oldalba lökött.
-          Gyere mutatok valamit! – szólt. Megfogta a kezemet és elhúzott az egyik utcába. Mentünk pár utcán keresztül és megálltunk egy óriási tábla mellett.
-          Vlado? – nézem rá.
-          Aha. Ugye mi reklámozzuk a Vlado-t és pont ebben a városrészben van az én plakátom – mesélte.
-          Értem. Nagyon jó lett – válaszoltam. – Többiek?
-          Nem tudom. Hívjuk fel őket!
-          Rendben – mondtam és keresgélni kerestem a táskámban. – Basszus! Nicole-nál maradt a telefonom..
-          Jó, mindegy. Legalább kettesben maradunk – mosolygott rám azzal a tipikus kacér mosolyával, mire én zavarban jöttem. Tovább sétálgattunk mikor megcsapott minket egy hűvös szellő. Nick látta rajtam, hogy fázom és levette a pulcsiját. Rám terítette, mire én elmosolyodtam. Rengeteget hülyültünk és nagyon kedves volt. Mikor elkezdett sötétedni elindultunk hazafelé. Bementünk a szállodába és megállított az ajtóban. A hajamat kisimította az arcomból és közeledni kezdett felém és…és…megcsókolt! El sem hiszem! Amióta csak megláttam az ABDC-ben erről álmodoztam. Nem tartott tovább fél percnél és elengedett. Kopogni kezdtem az ajtón. Vicky nyitott ajtót.
-          Szisztok! – köszönt.
-          Helló – mondtuk kórusban.
-          Merre jártatok? – tette fel a kérdést Madison felvont szemöldökkel.
-          Közöd? – kérdezett vissza Nick.
-          Úúúú akkor történt ott valami – lépett oda Mikey.
-          Te beszélsz? – kapcsolódtam bele a beszélgetésbe.
-          Miről beszélsz?
-          Hááát… Te meg Kate – válaszoltam ironikusan, mire mind a ketten elvörösödtek.
-          Ezt honnan tudod?
-          Szerintem ezt mindenki látja rajtatok..
-          Dúl a „láv”, de nem meritek kimutatni – szólt Nicole.
-          Na jó végre bemehetnénk – zárta rövidre a vitát Nick.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése